در دومین سال انتشار فراخوان های سالیانه؛ پنجمین فراخوان کارگروه های کشاورزی و علوم پایه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، پنجمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی، رساله های دکتری و پسادکتری کارگروه های کشاورزی و منابع طبیعی و کارگروه علوم علوم زیستی منتشر شد.

بر این اساس، پژوهشگران گرامی می توانند از ابتدای آذرماه لغایت نیمه بهمن ماه سال جاری طرح های پژوهشی خود را در سامانه کایپر جهت دریافت حمایت از صندوق ثبت نمایند.

لازم به ذکر است، از ابتدای مردادماه ۱۳۹۸ لغایت نیمه مهرماه ۱۳۹۹و در مجموع اعلام چهار فراخوان ۸۴۹ طرح جهت دریافت حمایت به کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی و کارگروه علوم علوم زیستی به سامانه مدیریت پژوهش صندوق ارسال شده است که از این تعداد ۲۳۹ طرح به تایید اعضای کارگروه های یاد شده و کمیته تخصصی رسیده و الباقی در حال بررسی، غربالگری و داوری یا مورد تایید نشده اند.

لازم به ذکر است مدت تعیین شده (ابتدای آذرماه لغایت نیمه بهمن ماه) قابل تمدید نمی‌باشد. لذا متقاضیان شرکت در فراخوان یاد شده می‌بایست با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش کایپر به آدرس rtms.insf.org طرح‌های خود در کارگروه‌های اعلام شده به ثبت رسانند.

پژوهشگران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا طرح پرسش می توانند با مراجعه به لینک با دبیران کارگروه تماس حاصل نمایند.

منبع اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۹۹۰۹۰۵۰۴