در آستانه ۲۲ بهمن ماه صادر شد

بیانیه دانشگاه شهید رجائی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

بسم ا… الرحمن الرحیم
والفجر و لیال العشر

اینک با افتخار وارد چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی می شویم و با غرور و سرفرازی مشاهده می کنیم وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری محقق شده و طلیعه پیروزی نهایی مکتب امام خمینی (ره) در جهان روزبه‌روز بیشتر نمایان می‌شود و دوست داران این تفکر هر روز در جهان افزایش می‌یابند و تنفر ملت‌ها از ایادی استکبار هرروز بیشتر می‌گردد.
اکنون‌که به برکت انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران عطر جهاد و شهادت، ایثار و فداکاری در این مرزوبوم مشام هر انسان آزاده‌ای را نوازش می‌دهد شایسته است یاد و خاطره مردان بزرگی که با نفس مسیحایی بت‌شکن قرن امام خمینی (ره) این ایمان و اعتقاد در روح و جانشان دمیده شد و آزادانه و عاشقانه در وادی معرفت گام نهادند را گرامی بداریم و بر ارواح طیبه آنان درود فرستاده و برای ادامه دادن راه متعالی آنان با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین در میدان عمل آماده و مهیا باشیم.

دستاوردهای ارزشمند و غرورآفرین امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های گوناگون ملی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه علم و دانش و پیشرفت های شگرف در ساحت های مختلف علمی در دانشگاه های کشور نوید بخش آینده ای روشن و باشکوه و اقتدار است.

مجموعه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، که خود نیز از دستاوردهای مهم چهل ساله عمر با برکت انقلاب اسلامی محسوب می شود، هم گام  و هم راه با آحاد جامعه ایرانی اسلامی عهد بسته است از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و از آرمان‌های امام راحلمان صیانت و حفاظت نماید و اجازه ندهد که این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

لذا با حضور حداکثری در راه پیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهیم داد که ملت عزیز و سرافراز ایران گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای در همه عرصه ها پایمردی خود را به جهانیان ثابت خواهد کرد.

اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم

۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷