حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در جمع شورای دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱، آقای دکتر محمود امانی تهرانی، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، در جمع شورای دانشگاه حضور یافتند.

ایشان دانشگاه شهید رجایی را دانشگاهی آبرومند و پرافتخار در همه عرصه ها برشمردند و اذعان داشتند این دانشگاه با داشتن اساتید ارزشمند و دانش آموختگان قوی، در عرصه فنی و حرفه ای گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

وی با برشمردن رشد کمی دانشگاه در ابعاد گوناگون، ابراز امیدواری کرد این دانشگاه با داشتن سرمایه های انسانی خود بتواند جایگاه لازم را در آموزش کشور به دست آورد.

ایشان با تقدیر و تشکر از جامعه دانشگاه شهید رجایی، این دانشگه را ویژه برشمرد و بیان کرد دانشگاه شهید رجایی در طراز دانشگاه های برتر کشور قرار دارد و در عرصه فنی و حرفه ای نقش مهم و غیر قابل انکاری دارد.

در ادامه دکتر امانی، کنشگران تعلیم و تربیت فنی و حرفه ای را به پنچ گروه سازمان پژوهش و برنامه ریزی با محوریت دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی، معاونت آموزش متوسطه به خصوص دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، سازمان آموزش های فنی و حرفه ای کشور و شورای عالی آموزش های فنی و حرفه ای تقسیم کرد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش نقش منحصر به فرد دانشگاه در آموزش هم هنرآموز و هم استادکار را برجسته و مسیر حرکت دانشگاه را مسیری خوب و مطلوب دانست .

پس از ایشان نیز اعضای شورای دانشگاه، ضمن بیان نظرات خود به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطروحه پرداختند.

گزارش تصویری حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در جمع شورای دانشگاه