حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه، آقای دکتر محمد مهدی فروردین رئیس محترم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به اتفاق هیات همراه با حضور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، به ایراد سخنرانی در حوزه ورزش کشور پرداختند. ابتدا جناب آقای دکتر فروردین در دفتر ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مهدی نژاد حضور یافتند و با ایشان ملاقات داشتند. در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر صالح پور ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در سالن در مورد راهبردی بودن دانشگاه و ترویج سلامت و سبک زندگی فعال به آینده سازان کشور و همچنین باز تولید سیاست های کلان از طریق دانشجویان تربیت دبیر شهید رجایی تاکید نمودند. جناب آقای دکتر فروردین با بیان توانایی های دانشجویان، اذعان داشتند از دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی انتظار سیاست گذاری ورزشی و انتقال این سیاست ها به مجلس را داریم.

ایشان همچنین تلاش و پیگیری در خصوص تخصیص قسمی از بودجه اعتبارات ارزش افزوده به حوزه ورزش و دانشکده علوم ورزشی و همچنین تلاش در مساعدت و تامین اعتبار مورد نیاز جهت ساخت فضای آموزشی و کلاس های آموزشی را از اولویت برنامه های خود برشمردند.

در ادامه دبیران انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی، مسائلی را در حوزه دانشجویی مطرح و از اعضای هیات علمی دانشکده نیز آقایان دکتر رحیمی و دکتر رحیمی زاده مسائلی را بیان فرمودند. در پایان مراسم آقای دکتر فروردین به همراه آقای دکتر صالح پور از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه دیدن نموده و با آقای دکتر قربانی معاون پژوهشی و آقای دکتر صلواتی معاون فرهنگی دانشگاه دیدار کردند.