جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی موفق به کسب عنوان “بهترین رسانه دربخش مدیریت نوین رسانه کرونا” شد

واحد تشکل های سیاسی معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه خبر داد؛ اولین دوره جشنواره رسانه و فضای مجازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور متناسب با ظرفیت‌های موجود و پس از رصد برترین رسانه‌های دفاتر این اتحادیه در سراسر کشور در بخش‌های فراگیرترین رسانه دانشگاهی، پیج اینستاگرامی، خلاقیت در تولید محتوا و تولید محتوای مناسبتی و همچنین در بخش‌های ویژه شامل فعال‌ترین رسانه در انتخابات و مدیریت نوین رسانه در کرونا برگزار گردید.

اصولا کار کردن در فضای مجازی و رسانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رها بودن فضای مجازی و همچنین تخصصی بودن حوزه فعالیت، برای دانشجویان اقدامی قابل تحسین و سترگ است، برهمین اساس حمایت از جوانه‌ها و تقدیر از فعالان این عرصه با هدف توسعه کمی و کیفی فعالیت ها، ایجاد شور و انگیزه از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود. هر رسانه حداکثر مجاز به شرکت در ۳ بخش از این جشنواره بوده، ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره از ۲۰ مرداد شروع و تا ۲۷ مرداد به مدت یک هفته ادامه داشته است.

دربخش ویژه این جشنواره ملی جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی عنوان “بهترین رسانه دربخش مدیریت نوین رسانه کرونا”را کسب کرد .
ضمن تبریک به فعالان رسانه ای جامعه اسلامی این موفقیت را به جامعه دانشگاهی شهید رجایی تبریک می گوییم .

لازم به ذکر است که واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه پیشتر به عنوان واحد سیاسی برتردربین ۸۰ دانشگاه از طرف اتحادیه جامعه اسلامی سراسر کشور شناخته شده بود .