تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در تاریخ ۹/۶/۹۴ طی مراسمی از کارمندان نمونه سال ۹۴ تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور پرسنل و کارمندان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به همراه خانواده های محترم ایشان برگزار گردید, از کارکنان نمونه و شایسته تقدیر به عمل آمد. در ابتدای این مراسم دکتر عظمتی، ریاست محترم دانشگاه ضمن خوشامدگویی و تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و تلاش های کارکنان  به خصوص  کارمندانی که به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردیدند تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری اقدم نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، روز کارمند را به تمامی کارکنان و کارکنان برگزیده تبریک عرض نمودند.

در پایان این مراسم از کارکنان شایسته تقدیر و کارکنان نمونه به شرح زیر تقدیر یه عمل آمد:

کارکنان نمونه سال۹۴:

جناب آقایان حسین بداغی، رضا وهاب آهاری، حامد ولیخانی، رحیم نور محمدی،

سرکار خانم ها مینا اصلانی، صدیقه اکبریان و نیره فیروزی

کارکنان شایسته تقدیر:

 جناب آقایان علی حمید پور، اسماعیل احمدی، حسن احمدی، ساسان فرمند، ابوالقاسم فریمانه، بهروز شوشی، جواد عبداله، بابک عزیزی، موسی فرهنگ نیا ، علی پالیزگیر، حسین نامنی، محمدجوادی، محمدتقی بلوری، حمید نظری، محمدجوادحاج قاسمی

سرکار خانم ها مهناز محمدی، سویل پایگانه، نرگس هاشم زاده، فهیمه کرمانی، فریبا امیدوار و فرزانه نیک پور،

خاطر نشان می گردد که این مراسم از بخش های متنوع دیگری همچون اجرای گروه تواشیح، پخش کلیپ و سرود ، ضیافت شام و … همراه بود.