تصویب شیوه نامه اجرایی طرح های پژوهشی درون دانشگاهی

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خبر داد:

شیوه نامه اجرایی طرح های پژوهشی درون دانشگاهی پس از بررسی در جلسات شورای پژوهشی و هیات رئیسه دانشگاه، به تصویب رسید. در این شیوه نامه، طرح های پژوهشی به طرح های پژوهشی حق التحقیق، ماموریت گرا، تقاضا محور، فناورانه، مقاله محور و طرح های حمایت از پایان نامه/رساله تقسیم می شوند. این شیوه نامه در راستای تسهیل استفاده اعضای محترم هیات علمی از پژوهانه خود تدوین گردیده است (شیوه نامه).

اعضای محترم هیات علمی می توانند طرح های پژوهشی حق التحقیق، فناورانه، تقاضا محور، مقاله محور و حمایت از پایان نامه/رساله را از طریق تکمیل فرم پرسشنامه دو صفحه ای در سامانه پژوهشی گلستان بارگزاری نمایند (فرم پرسشنامه دو صفحه ای). در خصوص طرح های حمایت از پایان نامه و رساله، علاوه بر این فرم، نیاز به تکمیل فرم تایید تعداد پایان نامه/رساله نیز است (فرم تایید تعداد پایان نامه/رساله).

در طرح های ماموریت گرا و تقاضا محور، عضو محترم هیات علمی می بایست فرم پرسشنامه تفصیلی را تکمیل و در سامانه گلستان بارگزاری نماید (فرم پرسشنامه تفصیلی).

امید است این شیوه نامه که با هدف تسهیل دسترسی اعضای محترم هیات علمی از پژوهانه خود تدوین گردیده است، در جهت رشد تولیدات علمی دانشگاه مفید و موثر واقع گردد.