تشریح کامل نحوه درخواست و أخذ کار آموزی

به گزارش روابط عمومی دانشکده کامپیوتر صبح امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در راستای تحقق اهداف و برنامه های «انجمن علمی دانشکده کامپیوتر»، «وبینار کارآموزی» برگزار و علاقه مندان با نحوه صحیح درخواست و أخذ کار آموزی آشنا شدند.

اهم نکاتی که در این وبینار از سوی دکتر حامد درستی بدان پرداخته شد، به شرح زیر است:

  1. برای کار آموزی باید ۸۰ واحد مهندسی را گذرانده (در موقع درخواست برای اخذ کار آموزی) و ترم تابستان باشد ( ۳ روز خالی در هفته داشته باشیم ) یا اگر هم ترمی غیر از تابستان باشد باید ترم آخر باشد که ۳ روز خالی در هفته داشته باشیم که ۲۴۰ ساعت را پر کند .
  2. معیار ارزیابی این درس به دو صورت هست : اول مکانی هست که برای کارآموزی انتخاب می کنیم که هر چه این مورد معتبر تر باشد و کاری که انجام می دهیم به رشته مهندسی کامپیوتر نزدیک تر باشد نمره بهتری کسب می شود .دوم فرم های گزارشی که برای ارزشیابی پر می کنیم باید نکاتی که برای پر کردن فرم ها گفته می شود را رعایت کنیم و در همان قالب برای استاد راهنما ارسال کنیم  .
  3. فرم های گزارش کار آموزی را می توان به صورت آنلاین در سایت مربوط به کاراموزی برای استاد راهنما ارسال کرد .
  4.  استاد راهنما توسط خود دانشجویان می تواند انتخاب شود ولی باید از هیت علمی دانشکده باشد .
  5.  امکان یکسان کردن کار اموزی با کارورزی وجود ندارد . زیرا اساتید این دو درس و دانشکده های آن متفاوت از هم هستند .
  6.  اگر کارآموزی در خود دانشگاه باشد ممکن است خوابگاه به فرد تعلق گیرد و تابستان در دانشگاه کار آموزی کند ولی اگر محل کار آموزی در تهران باشد و به دانشگاه مرتبط نباشد خوابگاه به او تعلق نمیگیرد. (البته بسته به تصمیم دانشگاه هست که در تابستان خوابگاه به دانشجویان اختصاص دهد یا خیر)
  7. علاقه مندان می توانند تشریح فرآیند کامل نحوه درخواست و اخذ کار آموزی و فرم های گزارش آن را از طریق کانال کار آموزی به آدرس: https://t.me/srttu_karamoozi دریافت نمایند