تحقق اهداف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه، در گرو انضباط مالی و راهبری هزینه‌هاست

تحقق اهداف آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه، در گرو انضباط مالی و  راهبری هزینه‌هاست

معاون مالی، اداری و منابع دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در بازدید سرزده از دانشکده مهندسی کامپیوتر:

تجهيز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده ها علاوه بر تحقق اهداف و مأموریت های دانشگاه، موجب حفظ و نگهداري از سرمايه هاي ملي دانشگاه می شود و در همین راستا معاونت مالی، اداری و منابع دانشگاه با برنامه ریزی های صورت گرفته توانسته است ضمن تأمین منابع مالی مورد نیاز دانشگاه، توزیع سریع، صحیح و به موقع منابع مالی مورد نیاز دانشکده ها را برای توسعه کارگاه ها و آزمایشگاه ها در اولویت برنامه های خود قرار دهد که به زودی آثار و ثمرات آن قابل رویت خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، عصر امروز دوشنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ایوب اسماعیل پور، معاون مالی، اداری و منابع انسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، به طور سرزده از کلاس های درس، آزمایشگاه ها و بخش های مختلف دانشکده مهندسی کامپیوتر بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل پور، ضمن بررسی وضعیت کلاس ها و آزمایشگاه های دانشکده مهندسی کامپیوتر، با اشاره به نقش راهبردی آزمایشگاه ها در افزایش کیفیت آموزشی و تثبیت یادگیری دانشجویان و تربیت دبیرانی مجرب و کارآزموده، از دانشپور؛ رئیس دانشکده کامپیوتر درخواست کرد تا گزارشی از وضعیت آموزشی و تجهیزات مورد نیاز خود برای توسعه آزمایشگاه ها و کلاس های درس را به وی ارائه نمایند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه تربیت دبیر دانشگاه شهید رجایی، با اشاره به نقش معاونت مالی، اداری و منابع دانشگاه در راهبری و هدایت امور پشتیبانی و تأمین اعتبارات مالی و تنظیم هزینه‏ های مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه افزود: این معاونت برای تحقق اهداف و مأموریت های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری دانشگاه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

معاون مالی، اداری و منابع دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن صدور دستور آنی حل مسایل و مشکلات این دانشکده، بلافاصله نسبت به تجهیز آزمایشگاه های دانشکده مهندسی کامپیوتر به میزهای مخصوص، اقدام و اذعان داشت: اگر همکاران ما در استفاده از منابع دانشگاه، نتوانند موجبات اثربخشی، کار آیی و بهره ­وری کارکنان را فراهم نمایند، موجب هدر رفت منابع خواهند شد.

اسماعیل پور، مهم‌ترین عامل موفقیت در حوزه معاونت مالی، اداری و منابع انسانی را انضباط مالی و رهبری هزینه‌ها دانست و افزود: باید منابع درست، سریع و در جای خودمصرف شود و این مهم، محور فعالیت‌های ما در این معاونت است.

نگین دانشپور، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر نیز در این دیدار ضمن تشریح مسایل و چالش های پیش روی دانشکده، از پیگیری سریع و فوری معاون مالی، اداری و منابع دانشگاه تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد تا پیش از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی، تجهیزات مورد نیاز دانشکده، تأمین گردد تا شاهد تحقق مأموریت ها و اهداف آموزشی باشیم.