تجلی بصیرت و غیرت دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از مردم فلسطین در پی عملیات قهرمانانه «طوفان الاقصی»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ظهر امروز یکشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۲ دانشجویان، اساتید و کارکنان غیور دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، به شکرانۀ پیروزی عزتمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی»، با برگزاری راهپیمایی، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از رژیم اشغالگر قدس اعلام برائت کردند.

براساس این گزارش، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و هیأت مذهبی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در اقدامی خودجوش، بعد از اقامه فریضه نماز ظهر و عصر، در حمایت از اقدام غرور انگیز مجاهدان غیور فلسطینی، علیه رژیم اشغالگر قدس، فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر داده و از نمازخانه تا گلزار شهدای دانشگاه راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.

گفتنی است دانشجویان بابصیرت و فهیم دانشگاه شهید رجایی، هم صدا با دانشجویان غیرتمند و انقلابی سایر دانشگاه های کشور، با در دست گرفتن پرچم‌های حماس و فلسطین، با مردم فلسطین اعلام همبستگی کرده و غریو «الله اکبر» را در محوطه دانشگاه طنین انداز کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی و صیانت از آرمان های والای انقلاب اسلامی، از خود به یادگار گذاشتند.

شایان ذکر است این اجتماع باشکوه با صدور و قرائت بیانیه از سوی بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان در حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ادامه و با به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب اسرائیل پایان یافت.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در بخشی از بیانیه خود عملیات «طوفان‌الاقصی» را نقطه آغاز شکست‌های پیاپی رژیم اشغالگر و نامی ماندگار در اذهان صهیونیست ها خواندند که داستان رشادت های جوانان غیور فلسطینی در این اقدام شجاعانه، تا سال‌ها بر سر زبان جهانیان خواهد بود.