بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز

بسم رب الشهدا و الصدیقین
۱۳ آبان سیزده آبان سالروز فتح لانه جاسوسی و به زیر کشیدن پرچم استکبار جهانی نماد بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان مسلمان ایرانی است. دانش‌آموزان و دانشجویانی که توانستند با غیرت و حماسه همراه با بصیرت و شعور مهر پیروزی نهایی بر انقلاب بزنند. آنها توانستند نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش کشیده و در مکتب اسلام ناب محمدی و پیروی از ولایت فقیه حماسه ای ماندگار خلق کنند.
۱۳ آبان نه تنها یک روز تاریخی بلکه یک مکتب است. مکتبی که بعدها در بستر این مکتب مقدس شهیدانی همانند شهید فهمیده ظهور کردند.
۱۳ آبان نماد قدرت ایران بود در برهه ای که تمام دنیای استکبار کمر به خم کردن و شکستن نهال انقلاب بسته بود. در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی توانستند اقتدار و حماسه‌ای کم‌ نظیر در تاریخ خلق کنند و بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان بکشند.
سالروز حماسه ۱۳ آبان که سالروز غیرت و شهامت و بصیرت است را به همه دانش‌آموزان و دانشجویان تبریک عرض میکنیم و به ملت ایران به واسطه داشتن چنین فرزندانی دلیر و بصیر تبریک و تهنیت عرض نموده و به داشتن چنین ملتی به خود می بالیم.
یاد شهیدان دانش آموز و دانشجو را گرامی داشته و با خود پیمان می بندیم در راه آرمانهای مقدس شهیدان تا پای جان ثابت قدم بوده و در سایه مکتب اسلام ناب محمدی و سیره علوی، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری راه پر افتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی