بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید

“يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ” ﴿صف/۸﴾

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد.

 

جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲

 

از همان آغاز نزول قرآن کریم تا به امروز، شیاطین زمان در کمال یأس و درماندگی سعی در تکذیب کلام الهی برآمدند غافل از آنکه قرآن کریم این پیام هدایت و نور روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و بدون شک آینده از آن قرآن، مسلمانان و اسلام عزیز است.

مدعیان آزادی بیان بار دیگر در اقدامی نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم، قلوب بیش از دومیلیارد نفر از مسلمانان و همچنین پیروان تمامی ادیان الهی و آزادی خواهان در سراسر جهان را جریحه دار کردند. هتک حرمت چندباره کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان در کشور سوئد، بار دیگر پرده از چهره واقعی مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر برداشته است.

ارتکاب جنایت اهانت به ساحت قدسی کلام‌الله در ماه پرخیر و برکت ذی‌الحجه و همزمان با نمایش قدرت اسلام در حج ابراهیمی در کشور سوئد و ادامه این اهانت گستاخانه در ماه محرم الحرام، قطعا ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه و شیطانی دارد که پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست و این فتنه و کینه بی شک عاملی برای گسترش بیشتر معارف این کتاب الهی در سراسر جهان خواهد گردید: إِنَّهُمْ یکیدُونَ کیداً وَأَکیدُ کیداً فَمَهِّلِ الْکافِرِینَ أَمْهِلْهُمْ رُوَیدا (سوره طارق/ ١۷_۱۵)

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی، این اقدام شنیع را مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام می­داند که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی، برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام طراحی می شود. لذا ضمن ناکافی بودن صدور بیانیه از طرف وزارت امور خارجه سوئد در خصوص اهانت به قرآن کریم، دولت سوئد را مسئول عواقب این اهانت بی­شرمانه دانسته و از مسئولان محترم قوه قضاییه، وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موکدا خواستار است، پیرو منویات مقام معظم رهبری به تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲، پیگیری ها و تدابیر لازم را برای تحویل عامل این جنایت به دستگاه های کشورهای اسلامی، تا حصول نتیجه اتخاذ نمایند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی- ۳۱/تیر ماه/۱۴۰۲