بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس

« أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» ﴿حج/۳۹﴾

“به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرارگرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بریاری آنها قادر است. ”

«آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روز به روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد». امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

روز جهانی قدس روز تبیین آرمان‌های عدالت خواهی و حق جویی آزادگان جهان به عنوان میراث جاودانه و ماندگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، اوج تبلور تقابل حق و باطل است. روز قدس، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است. اقدام امام خمینی (ره) منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

ژیم غاصب صهیونیستی، که سالیان سال در حال جنگ و خونریزی علیه ملت مظلوم فلسطین است، روز به روز در حال تضعیف شدن و نابودی است. شکست های خفت بار در جنگ¬های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه و … از یک طرف و تظاهرات و اتفاقات روزهای اخیر در سرزمین های اشغالی، اختلافات داخلی و نارضایتی شهروندان و ساکنین سرزمین های اشغالی از سوی دیگر، به حدی رسیده که به اذعان تحلیلگران غربی، وعده نابودی ۲۵ ساله ای که رهبر معظم انقلاب داده بودند، به لطف الهی بسیار زودتر اتفاق خواهد افتاد.

در آستانه بزرگداشت روز جهانی قدس،بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راه مقاومت و فلسطین، در امتداد هم‌پیمانی با فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان و در تداوم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، به ویژه سردار دل ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از همراهی امت‌های اسلامی اقصی نقاط جهان در حمایت از فلسطین و غضب بر رژیم صهینویستی را رقم خواهند زد.انشاالله به فرموده مقام عظمای ولایت، در آینده ای نزدیک، پایان رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام گشته و ملت مظلوم فلسطین طعم آزادی و استقلال را حس نمایند.

«نَصرُ مِنَ اَللّه وَ فَتح قَریب»

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی- ۲۴/فروردین ماه/۱۴۰۲