بیانیه معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم و دانشگاهیان برای حضورپرشور در راهپیمایی روزقدس

بیانیه معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم و دانشگاهیان برای حضورپرشور در راهپیمایی روزقدس

بسم الله الرحمن الرحیم
… فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا ﴿اسراء آیه ۷﴾

آرمان رهایی فلسطین عزیز از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی در شمار آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مردم مومن و انقلابی ایران است و تا آزادی کامل قدس شریف به عنوان سیاستی برگشت ناپذیر ادامه خواهد یافت.

روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم و هم پیمانان جنایتکار آن را مشخص کرده و بازی های رسانه ای و ادعاهای دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخته است.

اما روز قدس سال ۱۴۰۲، وِیژگی منحصر بفردی دارد؛ در برابر چشمان بهت زده جهان، پیش بینی نبوغ آمیز رهبر فرازنه انقلاب در سال ۱۳۹۴ در حال تحقق است. در آن سال رژیم صهیونیستی در اریکه قدرت بود اما امروز، «بحران»، «ناامنی بی‌سابقه»، «انتفاضه»، «جنگ داخلی»، «انفجار اجتماعی» و بالاخره… «فروپاشی» واژه‌هایی هستند که چند ماهی است، به شکل بی‌سابقه‌ای وارد ادبیات رسانه‌ای رژیم صهیونیستی شده‌اند تا تحلیلگران شاید بتوانند، وضعیتی را که این رژیم در آن گرفتار شده «توصیف» و «تبیین» کنند. اصطلاحاتی که فقط به چند مورد از آنها اشاره کردیم، طی ماه‌های اخیر نه فقط از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی که از سوی بسیاری از رسانه‌های معتبر جهان و حتی بالا‌ترین مقامات رسمی این رژیم بارها و بارها به زبان رانده شده و نسبت به قریب‌الوقوع بودن «فروپاشی اسرائیل» در صورت ادامه این وضع، هشدارها داده شده است.
در شرایط حساس کنونی انتظار می ‌رود که جهان اسلام، مسئله فلسطین را محور وحدت خود و گذار از اختلافات سطحی قرار دهد و باور داشته باشد که قدس در آستانه آزادی است.

کارکنان و اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در کنار برادران وخواهران خود در سرتاسر جهان اسلام در روز قدس، حمایت خود را از آزادی قبله گاه اول مسلمین فریاد خواهند زد. آزادی قدس شریف از چنگال اشغالگران، هدف مقدس و دغدغه مشترکی بوده که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حامیان بی شمار ملت مظلوم فلسطین را در سرتاسر جهان گرد هم آورده است. این همان وعده پرحلاوت و بشارتی است که خداوند متعال در قرآن کریم، به پویندگان راه حق داده و روز به روز به تحقق آن نزدیک‌تر خواهیم شد.
ان شاالله.

معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

وعده ما روز قدس