برگزاری جلسه معارفه دانشجویان نو ورود مهندسی کامپیوتر با مسئولان دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ظهر امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با برنامه ریزی انجمن علمی دانشکده «جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن ۱۴۰۱ با مدیران دانشکده و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده مهندسی کامپیوتر»، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نگین دانشپور، سرپرست دانشکده مهندسی کامپیوتر، ضمن معارفه اعضای هیأت علمی و دیگرکارکنان دانشکده، چهره به چهره با دانشجویان نو ورود بهمن ۱۴۰۱ گفت و گو و  به تبیین سیاست های آموزشی دانشکده پرداخت.

سرپرست دانشکده مهندسی کامپیوتر، با اشاره به آغاز فصل جدید زندگی جمعی دانشجویان در کنار هم، دانشگاه را کانون گرم خانواده توصیف کرد و افزود: دفتر دانشکده همواره به روی شما گشوده است و همواره پذیرای دیدار شما و آماده استماع نقطه نظرات، درد دل ها، انتقادات و پیشنهادهایتان هستم.

سحر کیانیان، مدیر گروه نرم افزار نیز ضمن تبریک پذیرش دانشجویان نو ورود و تبیین برنامه درسی مصوب پرداخته و درباره نحوه ارائه واحد های درسی و اجرای برنامه ها و فعالیت های گروه در سال تحصیلی جاری پرداختند.

 شایان ذکر است در این نشست صمیمی که در سالن علامه حسن زاده آملی معاونت فرهنگی و با حضور دیگر مهمانان  نظیر حسین صادقی؛ مسئول آموزش دانشکده و فریدونی؛ مسئول انجمن های علمی دانشگاه برگزار شد و هر یک به تناسب موضوع، به طرح دیدگاه های خود پرداخته و به سؤالات دانشجویان در خصوص نحوه ارائه واحدهای درسی، چالش های پیش رو و اهداف شکل گیری انجمن های علمی دانشگاه توضیحاتی ارائه دادند و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون کردند.