برگزاری جلسه مشترک دانشکده علوم ورزشی و هیأت رئیسه محترم دانشگاه

در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ جلسه ای بین اساتید و کارکنان دانشکده علوم ورزشی و هیات رئیسه محترم دانشگاه در محل سالن جلسات دانشکده برگزار شد. در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ابتدا جناب آقای دکتر کاشف ضمن خیر مقدم به هیأت رئیسه محترم، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده را معرفی نموده و سپس به بیان مشکلات و مسائل مربوط به دانشکده پرداختند که از اهم آن می­توان به کمبود نیروی انسانی، کمبود امکانات و عدم تجهیز کافی آزمایشگاهها، سهمیه کم دانشجویان و … اشاره کرد.

در ادامه پس از رهنودهای حجت­ الاسلام فضلعلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید و کارکنان به بیان دیدگاه­های خود و همچنین مسائل و  معضلات دانشکده پرداختند و جناب آقای دکتر مهدی نژاد ریاست محترم دانشگاه قول مساعد دادند که همه تلاش خود را در حل مشکلات به کار گیرند.

دکتر مهدی نژاد افزودند که در آینده ای نزدیک به همراه معاونت محترم اداری و مالی از آزمایشگاه­ها و فضاهای ورزشی دانشکده بازدیدی خواهند داشت و نسبت به حل مشکلات موجود اقدام خواهند کرد و از تلاش­ها و پیگیری­های اساتید و کارکنان دانشکده تشکر کرده و نسبت به رفع برخی مشکلات دستور پیگیری سریع صادر نمودند.

همچنین در خصوص مرکز پایش سلامت مقرر شد که با همکاری هیأت رئیسه محترم مکان مناسبی در اختیار دانشکده علوم ورزشی قرار گیرد.