برگزاری مراسم به مناسبت هفته بسیج در دانشکده علوم انسانی

به مناسبت هفته بسيج ، مراسمي در دانشكده علوم انساني برگزار گرديد. در اين برنامه كه روز يكشنبه مورخ ۱۰ آذر از ساعت ۱۲:۳۰ لغايت ۱۴:۱۵ در سالن کنفرانسدانشكده برگزار گرديد، جناب آقاي دكتر طهماسبي پور رئيس دانشكده ، آقاي مهندس فرهادي رئيس بسيج اساتيد، معاونان محترم دانشكده، مديران گروه هاي آموزشي، اعضاء محترم هيأت علمي و كاركنان شركت داشتند. در ابتدا آقاي دكتر طهماسبي پور ضمن خير مقدم به اعضاء محترم دانشكده  دلايل و اهميت تشكيل بسيج را نام بردند و آن را به عنوان اصيل ترين نهاد اجتماعي برخاسته از انقلاب اسلامي ملت ايران برشمردند. وي  نقش هاي مختلف بسيج در عرصه هاي گوناگون تاريخ معاصر ملت ايران را تشريح كرد و بسيج را به عنوان خط شكن و جلودار اولويت هاي ملت ايران نام بردند.

سپس مهندس فرهادي رئيس بسيج اساتيد دانشگاه از بسيج به عنوان بزرگترين شبكه غيرانتفاعي موجود در ايران نام برد و دليل اين امر را نگاه خدمت گرايانه بسيج به كشور دانستند. همچنين در ادامه به برنامه هاي اين نهاد در دانشگاه اشاره و از راه اندازي انديشكده مطالعاتي در اين دانشگاه به عنوان يكي از برنامه هاي در دست اجرا بسيج اشاره نمودند. كه در ادامه آقاي دكتر طهماسبي پور آمادگي دانشكده را براي ميزباني اين انديشكده اعلام کردند.

در انتها اساتيد محترم نقطه نظرات و پيشنهادات و سوالات خويش را مطرح کردند كه توسط مهندس فرهادي پاسخ داده شد.

whatsapp-image-2019-12-02-at-11-23-39-pmwhatsapp-image-2019-12-02-at-11-23-40-pm1whatsapp-image-2019-12-02-at-11-23-38-pm