برای پاسخ به درخواست های دانشجویان، نیازمند سیاستگذاری جدید هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دکتر رضا ابراهیم پور، عصر امروز، دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱  در اولین نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه دانشکده با مدیران گروه و کارشناسان آموزش دانشکده بر ضرورت بازنگری سیاست ها در جهت پاسخگویی هرچه دقیق تر به درخواست ها و نیازهای دانشجویان تأکید و خواستار بازنگری در رویه های کنونی و تقویت و اصلاح شیوه های پیشین شد.

دکتر ابراهیم پور با اشاره به این که برخی از درخواست های غیرحضوری دانشجویان به مرجع پیگیر اصلی خود ارسال نمی شود، افزود: کارشناسان و مدیران گروه باید ترتیبی اتخاذ نمایند که تمامی درخواست های دانشجویان ظرف ۷۲ ساعت، تعیین تکلیف شود.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، ضمن اشاره به نزدیکی ایام امتحانات دانشجویان، بر ضرورت برنامه ریزی منسجم برای برگزاری آرام و مطلوب امتحانات، بر لزوم تجهیز کلاس های درس تأکید و از مدیران گروه خواست تا نواقص موجود را احصا و تجهیزات مورد نیاز را گزارش نمایند.

شایان ذکر است، در اثنای این نشست، معاونان، مدیران گروه و کارشناسان دانشکده، هر یک به تشریح نقطه نظرات خود پیرامون مسایل آموزشی دانشکده پرداختند.