بازدید سرزده مقام عالی وزارت آموزش و پرورش از خوابگاه دخترانه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در شامگاه دوم آذر ماه میزبان وزیر محترم آموزش و پرورش و هیات همراه بود.

جناب آقای دکتر نوری وزیر محترم آموزش و پرورش همراه با مدیر کل محترم حوزه وزارتی جناب آقای دکتر الماسی، رئیس محترم و معاونین اداری- مالی و دانشجویی دانشگاه، سرزده وارد خوابگاه دخترانه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی واقع در میدان هروی شدند. در این نشست صمیمی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، دانشجویان در فضای نمازخانه خوابگاه، مشکلات خود را با آقای وزیر در میان گذاشتند. وزیر محترم آموزش و پرورش ضمن پاسخگویی به سوالات دانشجویان، علت اصلی حضور خود را بحث و گفتگو با دانشجویان متعهد به خدمت دبیری در خصوص دکترین آموزش و پرورش کشور و مسائل کلان نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند و تاکید کردند که انتظار ما از دانشجوی تربیت دبیر دانشگاه شهید رجایی یک دانشجو در تراز شهید طهرانی مقدم است که فارغ التحصیل دانشگاه شهید رجایی بودند و بیش از ۵۰ اختراع در حوزه مهندسی داشتند.

رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مهدی نژاد نیز ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات دانشجویان از آنها درخواست کرد که افتخار تحصیل در دانشگاه شهید رجایی را با انجام فعالیت های فاخر آموزشی و پژوهشی ضمن توجه به ابعاد تربیتی و فرهنگی تکمیل کنند.