بازدید سرزده رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر از روند برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، نگین دانش پور، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، ضمن حضور در حوزه های امتحانی دانشجویان، از نزدیک در جریان کیفیت و روند اجرایی برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ قرار گرفت و  ضمن گفت و گو با برگزار کنندگان آزمون، بر لزوم «نظارت دقیق و برگزاری مطلوب و استاندارد امتحانات» در حوزه های امتحانی، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، نگین دانش پور، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، صبح امروز دوشنبه، مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ در محل حوزه امتحانی دانشجویان دانشکده مهندسی کامپیوتر حاضر و از نزدیک در جریان کیفیت و روند اجرایی برگزاری امتحانات قرار گرفت.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر، ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان در امتحانات، روند برگزاری امتحانات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: «تأمین امکانات سرمایشی و برودتی کلاس ها و حوزه های برگزاری امتحانات» برای ایجاد محیطی آرام و فارغ از هرگونه عوامل مخل آرامش، ضروری است.

دانشپور اذعان داشت: با همکاری واحدهای ذی ربط دانشگاه، تمام تلاش خود را برای بهره مندی دانشجویان از محیطی آرام، استاندارد و فارغ از استرس برای برگزاری مطلوب امتحانات به کار خواهیم بست.

شایان ذکر است، امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از روز شنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز و تا روز  چهارشنبه ۷ تیر ماه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در آغازین روز امتحانات ترم جاری، ۳۱۳ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در حوزه های تعیین شده حاضر و در امتحانات دروس مربوط شرکت کردند و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، این آمار در آخرین روز امتحانات، به ۳۸۰ نفر افزایش خواهد یافت.