دانشکده مهندسی مکانیک خبر داد

بازدید از پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی و به نقل از رئیس دانشکده مهندسی مکانیک، از پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش بنیان بازدید به عمل آمد. پارک فناوری پردیس در بردارنده شرکت های دانش بنیانی است که هر ساله در آن همایش ها و بازدید های  بزرگ علمی و صنعتی اتفاق می افتد. بنابراین با همت دانشجویان انجمن علمی مکانیک و حمایت معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بازدید یک روزه از این پارک صورت پذیرفت. بازدید با معرفی پارک و خدمات آن برای شرکت های دانش بنیان آغاز گردید و پس از جلسه پرسش و پاسخ، بازدید از نمایشگاههای محصولات و دستاوردهای دانش بنیان انجام شدکه در آنجا شرکت های مختلف مستقر در پارک به معرفی محصولاتشان پرداختند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت مانا گستر فعال در زمینه ی ساخت میزهای سه محوره در حوزه ی مکاترونیک، شرکت اسپادانا تولید کننده وندینگ ماشین ها و مجموعه نوآوری یاس که حامی جوانانی با اراده و با انرژی هست که میخواهند در زمینه ی کارآفرینی فعالیت کنند، اشاره کرد.

و در آخرجناب مهندس ندایی که مسئول قسمت برگزاری رویداد ها و برنامه های مختلف این مجموعه میباشد ، توضیحاتی را در زمینه ی کارآفرینی و مراکز رشد و شتاب دهنده ها به دانشجویان ارائه دادند.

امید است با حمایت های دانشگاه از انجمن های علمی بتوانیم در نقش آفرینی جوانان و ایجاد انگیزه در آنها در امر کار و کارآفرینی قدم موثر و مفیدی را برداشته باشیم.

park-1 park-2 park-3