انجمن علمی دانشجویی برگزار کرد

انتخابات انجمن­های علمی دانشجویی دانشکده مهندسی کامپیوتر امروز یکشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه برگزار شد.
این انتخابات که برای بار دوم به صورت الکترونیکی برگزار شد، مشکلات اندک دوره قبل برطرف و سیستم به صورت کامل و بدون مشکل آماده برگزاری انتخابات بود.
در روال سیستم قدیمی لیست دانشجویان به صورت چاپ شده در اختیار متولیان صندوق قرار میگرفت، هر دانشجو با کارت دانشجویی به صندوق مراجعه میکرد و پس از پیدا کردن نامش در لیست و هایلایت کردن اسم دانشجو، برگه تعرفه رای داده میشد و پس از اتمام مراحل رای‌گیری مراحل طولانی شمارش آرا شروع میشد.
اما در این سیستم الکترونیک مدیرکل تعدادی انجمن تعریف میکند هر انجمن یک مدیر دارد
مدیر هر انجمن میتواند کاندیدا ها و کسانی که میتوانند در آن انجمن رای بدهند را تعریف کرده و سپس سیستم آماده به‌کار است.
سپس متولیان صندوق به جای لیست کاغذی یک گوشی موبایل که به سیستم وصل است در اخیتارشان قرار میگیرد. سپس دانشجویان با مراجعه و ارائه کارت دانشجویی توسط متولی صندوق وارد سیستم میشوند، لیست انجمن‌هایی که دانشجو میتواند به آن رای دهد نمایش داده میشود و با انتخاب هر انجمن لیست کاندیداها به علاوه عکس هر کاندیدا و برنامه‌هایشان نشان داده می‌شود، سپس کاندیداهای مورد نظر را انتخاب کرده و رای ثبت میشود. اگر همین دانشجو دوباره به سیستم مراجعه کند سیستم اجازه رای دوباره را نخواهد داد.
مدیر این سیستم به صورت آنلاین قابلیت مشاهده و اعلام نتایج را دارد و این باعث راحت تر شدن کارها و تسریع و دقیق تر شدن فرآیند انتخابات میشود.

photo_2018-10-22_13-05-57 photo_2018-10-22_13-06-42 photo_2018-10-22_13-07-19 photo_2018-10-22_13-08-09