اطلاعیه مهم معاونت اداری و مالی در خصوص فعالیت های دانشگاه و نحوه حضور پرسنل محترم دانشگاه از روز شنبه ۱۵ آذرماه

با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از قرمز به نارنجی شرایط حضور و فعالیت‌های دانشگاه بنابر بند ۲-۲ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۹۹/۸/۲۸ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به شرح زیر ابلاغ می‌گردد:
  • کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی به مانند گذشته از راه دور و کلاس های درسی به صورت برخط و در سامانه آموزش الکترونیکی برقرار خواهد بود.
  • از روز شنبه تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ فعالیت های اداری دانشگاه، حداکثر با حضور یک دوم پرسنل (با تشخیص مدیر واحد مربوطه) و بدون اضافه کار، برقرار خواهد بود.
  • ورود کلیه مراجعین متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت، بنا به تشخیص مدیر واحدهای ذیربط مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود.
  • بر اساس مصوبات هیات رئیسه دانشگاه، ساعات فعالیت اداری دانشگاه نيز برای پرسنلی که حضور آنها توسط مدیر واحد مربوطه ضروری تشخیص داده شده است از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر، خواهد بود.
  • طبق مصوبات ابلاغی، استفاده از ماسک در کلیه بخش ها الزامی است. شایان ذکر است بر اساس ابلاغیه ها، عدم رعایت این امر شامل اخطار شفاهی، اخطار کتبی با درج در پرونده و کسر از حقوق خواهد بود.
  • پرسنل محترم دانشگاه لازم است در خصوص ضرورت حضور خود با مدیر مستقیم (رییس دانشکده، معاون دانشگاه و یا مدیر مستقل) هماهنگی لازم را به عمل آورند.
  • برنامه ریزی برای حضور فیزیکی یا فعالیت غیر حضوری کارکنان هر واحد به عهده مدیر واحد مربوط می باشد. برای افرادی که به صورت دورکاری فعالیت می نمایند لازم است گزارش کارکرد آن‌ها در پایان هر هفته توسط مدیر واحد به امور اداری ارسال گردد.همچنین مسولان مربوطه لازم است تا لیست فعالیت حضوری و فعالیت دورکاری پرسنل تحت مدیریت خود را به حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی و مدیریت حراست دانشگاه ارسال نمایند.