اطلاعیه معاونت دانشجویی درمورد “بازگشایی آزمایشی” استخر دانشگاه

به اطلاع همکاران و دانشجویان محترم می رساند:

اداره تربیت بدنی دانشگاه آمادگی خوذ را جهت بازگشایی استخر دانشگاه بصورت آزمایشی تا یک هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام می نماید، علاقه مندان می توانند بر اساس برنامه ذیل جهت استفاده از این مجموعه ورزشی با همراه داشتن کارت شناسایی مراجعه نمایند:

۱- پرسنل محترم دانشگاه اعم از: کارکنان،اعضای هیات علمی، هیأت رییسه، مدیران و پیشکسوتان عزیز می توانند از استخر دانشگاه در روز های دوشنبه ۱۶، چهارشنبه ۱۸ و جمعه ۲۰ خرداد ویژه آقایان و سه شنبه ۱۷ و یکشنبه ۲۲ خرداد ویژه بانوان بصورت آزمایشی در سانس های (۱۶ لغایت ۱۸) و (۱۸ لغایت ۲۰) و ( جمعه ها صرفاً از ساعت ۸ لغایت ۱۲) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده نمایند.

۲- دانشجویان محترم نیز می تواننئد از استخر دانشگاه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ در روزهای زوج ویژه آقایان و یکشنبه و سه شنبه ویژه بانوان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده نمایند.

خاطر نشان می گردد همانگونه که ذکر گردید طی یک هفته مذکور، استخر به صورت آزمایشی بازگشایی خواهد شد و صرفاً پذیرای همکارن محترم دانشگاه می باشد و لذا استدعا داریم تا اطلاع ثانوی از  آوردن همراه طی این هفته، جداً خودداری فرمایید.

خاطر نشان می گردد، بستگان درجه یک (والدین و فرزندان) مشمول این نکته برای همکاران نمی باشند و می توانند در این هفته نیز از مجموعه استخر استفاده نمایند.

بدیهی است پس از این هفته با اعلام برنامه استخر برای عموم نیز قابل استفاده خواهد بود.

با تشکر

معاونت دانشجویی