اطلاعیه شماره ۳ معاونت آموزشی (قابل توجه دانشجویان ورودی ۱۳۹۷)

ضمن تشکر از همکاری اساتید و دانشجویان در راستای از سرگیری آموزش حضوری، اولا معاونت آموزشی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات برای همه بزرگواران دارد. ثانیا معتقدیم با حضور فعال دانشجویان و اساتید، محیط دانشگاه طراوت و شادابی مضاعفی می­‌یابد. از این­‌رو انجام فعالیت‌­های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه به صورت حضوری از اهم سیاست­‌ها و برنامه­‌های دانشگاه است.

با توجه به ماموریت خطیر دانشگاه در راستای تامین نیروهای متعهد و ماهر برای وزارت آموزش‌­­‍‌‌و­پرورش، دانشگاه با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو و انتقال ورودی بهمن به مهر اقدامات موثری انجام داده است و لکن تامین خوابگاه به منظور اسکان دانشجویان گرامی از دغدغه­‌های جدی دانشگاه بوده و است. با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاه­‌ها و اعلام ظرفیت خوابگاهی در دسترس توسط حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، مقرر گردید برای دانشجویان ورودی ۹۷ در مقطع کارشناسی با اولویت زیر براساس رشته تحصیلی، شیوه آموزش به صورت حضوری در نظر گرفته شده است و آموزش مابقی رشته‌ها به صورت مجازی و اجرای فشرده حضوری برای دروس عملی و مهارتی تداوم پیدا کند.

رشته­‌های دارای اولویت عبارتند از:

 مهندسی برق (تمامی گرایش‌­ها)، مهندسی مکانیک-خودرو، مکانیک-تاسیسات، مکانیک ساخت‌­و­تولید، صنایع چوب و مبلمان و تربیت بدنی

دانشجویان شاغل به تحصیل و دارای انتخاب واحد فعال در رشته‌­های فوق می‌­توانند براساس اطلاعیه حوزه معاونت دانشجویی نسبت به انتخاب مکان اسکان در خوابگاه اقدام نموده و از ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ کلاس­‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است شیوه آموزشی برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷ در سایر رشته‌­ها (جز رشته‌­های فوق) کماکان به صورت مجازی خواهد بود و بدیهی است که برای دروس عملی و مهارتی با برنامه‌­ریزی مدیران گروه و مسئولین دانشکده، آموزش حضوری به صورت فشرده اجرا خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۳ معاونت آموزشی ۱۵ فروردین