اخذ و تمدید پروژه ی پایانی کارشناسی دانشکده کامپیوتر

همانگونه که دانشجویان گرامی مستحضر هستند، در این ترم، به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز امکان حضور دانشجویان امکان‌پذیر نشده است و در نتیجه تصمیم دانشکده مهندسی کامپیوتر بر اخذ و انجام پروژه به صورت غیر حضوری است.

دانشجویان باید موارد زیر را برای اخذ پروژه کارشناسی رعایت کنند:

۱- حداقل ۱۰۰ واحد درسی پاس شده داشته باشد.

۲- دانشجویانی که در ترم گذشته برای اولین بار واحد پروژه را اخذ کرده‌اند، می‌توانند یک ترم دیگر واحد پروژه را تمدید کنند. برای تمدید پروژه نیاز است که دانشجویان درخواست خود را به استاد راهنما اعلام کنند و سپس استاد راهنما در صورت تایید، درخواست را به مسئول پروژه های کارشناسی (آقای دکتر امیری) ارسال کنند.

۳- دانشجویانی که در ترم قبل واحد پروژه را اخذ کرده‌اند و هنوز دفاع نکرده‌اند، باید در ترم جاری دفاع کنند و این زمان قابل تمدید نیست. در صورت عدم دفاع، نمره مردود در درس پروژه ثبت خواهد شد.

۴- مهلت اخذ و تعریف پروژه جدید برای دانشجویانی که در ترم جاری واحد پروژه را اخذ کرده باشند، تا تاریخ ۱۴ مهر‌ماه است. پس از این تاریخ، به هیچ وجه امکان تعریف پروژه در ترم جاری وجود نخواهد داشت.

۵- دانشجویان باید جلسات منظم مربوط به کار پروژه خود را با استاد راهنما از طریق امکانات غیرحضوری مانند اسکایپ برگزار کنند. کم‌کاری در انجام پروژه به دلیل شرایط فعلی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در صورت عدم رضایت استاد راهنما، اجازه دفاع داده نخواهد شد.

 

برای تمدید و اخذ پروژه کارشناسی دانشجویان باید مراحل زیر انجام دهند:

۱- صفحه واحد پروژه در آدرس زیر بر روی سایت edmodo ایجاد شده است:

https://edmo.do/j/g6wkas

برای ورود به صفحه درس باید از کلید ae54sb استفاده کنید و در هنگام ورود نقش خود را student انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای ورود می توانید از اکانت گوگل خود استفاده کنید. در غیر این صورت قبل از مراجعه به آدرس فوق، در سایت به عنوان student ثبت‌نام کنید.

۲- لیست پروژه‌های قابل اخذ در لینک زیر قابل مشاهده است:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SfDMzt9xhSh2wQV18ExlwwfoHQLJRFrXta5KeudHmQg/edit?usp=sharing

پس از اخذ یک پروژه، لیست دانشجویان به عنوان پروژه افزوده خواهد شد. بنابراین، برای اطلاع از لیست پروژه‌های قابل اخذ، در هر زمان باید لیست فوق را چک کنید و از بین پروژه‌هایی که لیست دانشجویان آنها خالی است، یک عنوان را انتخاب کنید.

۳- برای اخذ یک عنوان پروژه، پس از انتخاب موضوع مورد علاقه خود، لطفا یک ایمیل به استاد پروژه مورد نظر خود ارسال کنید و هماهنگی لازم را با ایشان برای اخذ پروژه انجام دهید. ایمیل اساتید در جدول زیر قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که استاد مربوطه پس از تایید شما باید موارد زیر را به مسئول پروژه‌های کارشناسی (دکتر امیری) اطلاع دهد تا پروژه شما اخذ شده محسوب شود:

نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی- عنوان پروژه

توجه کنید که اگر پروژه گروهی است، باید مشخصات تمامی اعضای گروه ارسال شود. بنابراین، همه دانشجویان گروه باید به استاد مربوطه ایمیل را ارسال کنند. دانشجویان توجه داشته باشند که از ارسال موارد فوق به مسئول پروژه‌ها خودداری کنند و این کار را از استاد راهنمای خود پیگیری کنند.

استاد ایمیل استاد ایمیل
دکترابراهیم پور rebrahimpour@srttu.edu دکتر رشیدی کنعان kanan_hr@yahoo.com
دکتر امیری s.hamidamiri@gmail.com دکتر شایق h.shayegh@sru.ac.ir
دکتر بساق زاده a.bosaghzadeh@sru.ac.ir دکتر شیرمحمدی z.shirmohammadi@gmail.com
دکتر بیگی akrambeigi@sru.ac.ir دکتر صفخانی M.safkhani@gmail.com