برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران حوزه پژوهش با اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی کامپیوتر، ظهر امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ سرپرست معاونت محترم پژوهشی با مدیران دانشکده مهندسی کامپیوتر، دیدار و پیرامون «نحوه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در هفته پژوهش»، گفت و گو  و بر «ضرورت تأسیس پارک علم و فناوری در دانشگاه» تأکیدکردند.

بر اساس این گزارش، نشست هم اندیشی و هماهنگی نحوه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در هفته پژوهش، در محل سالن جلسات دانشکده کامپیوتر برگزار شد.

دکتر علیرضا بساق زاده، معاون پژوهشی دانشکده کامپیوتر، به نمایندگی از اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر، گزارش فعالیت های پژوهشی دانشکده در سنوات اخیر را ارائه و توفیقات حائز اهمیت این دانشکده در حوزه پژوهش را یادآور شد.

 آقای دکتر مجتبی قربانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری نیز ضمن تبیین نتایج فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در سالهای اخیر، از همکاری و تعامل سازنده با واحدهای مختلف در وزارت آموزش و پرورش به عنوان نقطه عطف این فعالیت ها یاد کردند.

دکتر قربانی ضمن اشاره به نامه وزیر آموزش و پرورش، مبنی بر «ضرورت تأسیس پارک علم و فناوری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی»، با توجه به پتانسیل موجود در دانشکده مهندسی کامپیوتر، خواستار حمایت و حضور مؤثر این دانشکده در برگزاری هر چه بهتر فعالیت های پژوهشی دانشگاه شدند.

در ادامه این نشست دیگر اعضا هیأت علمی دانشکده و مدیران حوزه پژوهش، به تبادل نظر در مورد نحوه ارتقای فعالیت های پژوهشی پرداختند.