با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر محمدجواد دهقانی به عنوان «رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» منصوب شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر دهقانی آمده است:
باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت “رئیس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری” منصوب می‌شوید.
براساس مصوبه جلسه ۹۱۵ مورخ ۰۲/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مبنی بر تجمیع پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، و نیز تصویب عنوان جدید “موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری” در جلسه ۹۳۶ آن شورا، انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف موسسه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.
امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و سیاست‌های توسعه علمی همه جانبه ایفا نمایید.
گفتنی است پیش از این دکتر محمدجواد دهقانی ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را برعهده داشت.

منبع اصلی خبر

 

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

 

کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۳۱۰۳