روابط عمومی دانشگاه خبر داد

دیدار رئیس دانشگاه شهید رجائی و هیات همراه با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از معاون فرهنگی و اجتماعی، صبح امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۷ نشست مشترک رئیس دانشگاه شهید رجائی و هیات همراه با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در محل نهاد مرکزی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه دکتر عظمتی ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رستمی به سمت نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به تشریح اهداف و ماموریت منحصر به فرد دانشگاه شهید رجائی در تربیت دبیران فنی و یک دانشگاه راهبردی پرداختند. رئیس دانشگاه شهید رجائی با اشاره به نقش تحصیلات تکمیلی در ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی اساتید و دانشجومعلمان این دانشگاه، حمایت بیش از پیش را در این خصوص خواستار شد. دکتر عظمتی به افتخارات کسب شده دانشگاه در حوزه های مختلف به ویژه جایگاه دانشگاه در فدراسیون سرآمدان علمی کشور اشاره کرد و ارتقای مرتبه و جایگاه اعضای هیات علمی دانشگاه را یکی از فعالیت های برجسته دانشگاه در چند سال اخیر دانست. همچنین ایشان با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جمع اساتید و دانشجومعلمان دانشگاه های شهید رجائی و فرهنگیان، ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم حضور حضرت آقا را درجمع اساتید، پرسنل و دانشجومعلمان دانشگاه شهید رجائی داشته باشیم.

همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین فضلعلی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید رجائی توضیحاتی در خصوص فعالیت های حوزه در دانشگاه ارائه نمودند. دکتر احمدی معاون فرهنگی و اجتماعی  گزارشی از تدوین سند راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و روند اجرایی آن ارائه کرد و به ارائه توضیحات در خصوص اعزام بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین حسینی، اردوهای جهادی تدریس و فعالیت های فرهنگی و هنری پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای رستمی نیز در این جلسه صمیمی با ذکر ویژگی های مثبت دانشگاه شهید رجائی، ابراز امیدواری نمودند که حمایت بیش از پیش از فعالیت ها و برنامه های این دانشگاه خصوصا در زمینه رشد و پرورش دانشجومعلمان صورت گیرد.

 

02_1_823412 03_1_823414 04_1_823416 05_1_823418