گزارش سی و ششمین نشست هیات امنای دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سی و ششمین نشست هیات امنای دانشگاه شهید رجائی در روز شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش با حضور مقام عالی وزارت و اعضای هیات امنا تشکیل شد.

در این نشست، رئیس دانشگاه گزارش مبسوطی از دستاوردها و فعالیت های دانشگاه با تاکید بر موارد بدیع از سال های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ ارائه نمود. پس از این گزارش، اعضای محترم هیات امنا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص فعالیت های دانشگاه پرداختند و دستاوردهای ارائه شده را در راستای ماموریت دانشگاه خوب توصیف نمودند.

همچنین در این نشست مقام عالی وزارت با بیان دیدگاه ها و رهنمودهای ارزشمند، به انتظارات خود از دو دانشگاه شهید رجائی و فرهنگیان نیز اشاره نمودند. ایشان این دو دانشگاه را محلی خطیر برای تربیت نیروی انسانی برشمردند و نقش این دو رکن را در موفقیت برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت حیاتی توصیف نمودند.

دکتر نوری با ذکر این نکته که باید کار پژوهشی خوبی در تطبیق سند تحول بنیادین و ساحت ها و زیر نظام های آن با بیانیه گام دوم انقلاب صورت گیرد، نقش دو دانشگاه شهید رجائی و فرهنگیان را در این بین مهم ارزیابی کردند و ابراز امیدواری کردند همانند دانشگاه های نسل چهارم که در آنها ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است، این دو دانشگاه نیز بیش از پیش به آن بپردازند.

مقام عالی وزارت با بیان هدف سهم ۵۰ درصدی در آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای، دانشگاه شهید رجائی را پلی برای رسیدن به این هدف برشمردند و با اشاره به فاصله ۱۵ درصدی در این حوزه، برای رسیدن به هدف ۵۰ درصدی ابراز امیدواری نمودند.