گردهمایی اساتید دانشگاه در خصوص هم اندیشی جهت همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز برگزار گردید، اساتید دانشگاه در خصوص رفع مشکل عدم همسان‌سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ اساتید دانشگاه نسبت به برگزاری این نشست هم اندیشی در فضای باز در خصوص تبعیض موجود در همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات وابسته به وزارت آموزش و پرورش اقدام نمودند. در این نشست، رئیس دانشگاه توضیحاتی را در خصوص پیگیری های به عمل آمده در خصوص رفع این مشکل ارائه دادند.

همچنین تعدادی از اساتید نیز به نمایندگی از جمع اعضای هیات علمی به بیان دیدگاه های خود در خصوص لزوم همسان سازی حقوق کلیه اعضای هیات علمی پرداختند. شایان ذکر است برخی از مسئولین مرتبط با بحث پیگیری حقوق اعضای هیات علمی و رفع این تبعیض نیز در این خصوص گزارش مختصری ارائه نمودند. در همین راستا، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاون مالی و اداری با اشاره بر پیگیری های به عمل آمده، به اقدامات آتی خود تا برقراری کامل همسان سازی در دانشگاه تاکید نمودند.