پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

باسمه تعالی

با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی همه شهیدان به‌ویژه دانشجویان شهید که آسایش امروز ما مدیون از خودگذشتی این عزیزان است. روز شانزدهم آذرماه، تداعی ساز تلاش دانشجویان بلندهمت و با بصیرت ایران عزیزمان است که در همراهی ملت بزرگ برای دستیابی به آزادی و استقلال کشور گام برداشتند.

خدا را شاکریم که توفیق خدمت در دانشگاهی را به ما داده است که مزین به نام بزرگ شهید رجائی است و از افتخارات آن تحصیل پدر موشکی ایران، شهید حسن طهرانی مقدم در آن است. بی شک معلمی به عنوان شغل مقدس انبیا، موجبات تعالی انسان را در پی دارد و این رشد و تعالی با تلاش علمی و دستیابی به مهارت های لازم در کنار خودسازی و رشد معنوی و اخلاقی، دست یافتنی است.

خدمت به دانشجومعلمان عزیزی که حضور آنها در هنرستان های سراسر کشور باعث خدمت به جامعه بزرگ و کهن ایران اسلامی هستند و دانشجویانی که در راه انجام رسالت تعلیم و تربیت قدم گذاشته‌اند، افتخار بزرگی است.

فرا رسیدن شانزدهم آذرماه و روز دانشجو را به دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، تبریک عرض می کنم و توفیق روزافزونشان را درتمامی عرصه ها در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

جمال الدین مهدی نژاد درزی

سرپرست دانشگاه