پیام تسلیت سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در پی درگذشت مهندس قدرت اله رسولی نژاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی با صدور پیامی، درگذشت استاد فرهیخته دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی، مرحوم مهندس قدرت اله رسولی نژاد را به همکاران، دانشجویان و خانواده معظم مرحوم رسولی نژاد تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی به شرح زیر است:

هوالباقی
وبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معظم مرحوم مهندس قدرت اله رسولی نژاد
با سلام و احترام؛
گستره‌ گيتي صحنه‌هاي آزمون الهي براي نيك مردان بحقّ روزگار در سپردن گام هايي استوار براي خدمتگزاري به مردم است و خدمت در عرصه‌ مقدس نظام تعليم و تربيت نسل جوان، توفيقي است كه خداوند منّان به بندگان خاصّ حضرتش ارزاني داشته است.
با نهايت تأسف و تأثر درگذشت اندوهناک استاد اندیشمند دانشکده مهندسی معماری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، جناب آقاي مهندس قدرت اله رسولی نژاد ، را محضر همکاران، دوستان و دانشجویان و بیت شریف و خاندان مكرّم و معزای رسولی نژاد تسليت و تعزیت عرض نموده و از خدمات خالصانه و صادقانه آن مرحوم، در طول مدت همکاری با خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، قدردانی می نمایم.
مهندس رسولی نژاد، دوران پر ثمر زندگي خويش را به عنوان مهندسی مؤمن، متعهد و خیر خواه، فداكارانه در مسیر انجام وظایف الهي و آموزش رموز طراحی فضا ها و اماکن آموزشی، فرهنگی و پرورشی ، براي رشد، شكوفايي و تربیت دانشجو معلمان ميهن اسلامي، سپري كرد و آثار ارشمند و ماندگاری نظیر : طراحی و معماری مزار شهدای گمنام، ساختمان دانشکده های عمران و معماری، مسجد دانشگاه و… به عنوان باقيات الصالحات از خود به یادگار گذاشت.
برای آن فقید سعید ،از پیشگاه خداوند رحمان ؛ رحمت ومغفرت واسعه و برای بازماندگان محترم ، عافیت و عاقبت خیر ی و توفیقات روز افزون مسألت می نمایم .

جمال الدین مهدی نژاد درزی
سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی