نوزدهمین اردوی مشهد رئوف کوثر

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، مراسم استقبال از اردوی زیارتی مشهد مقدس بیش از ۹۶ نفر از دانشجویان پسر جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور دکتر علی پورکمالی ریاست دانشگاه، دکتر عبدااله صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر روشن احمدی سرپرست معاونت دانشجویی و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

 

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، در این اردوی پنج روزه تعداد ۹۶ نفر از دانشجویان پسر جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شرکت کردند. همچنین تعداد ۴۴ نفر از خواهران دانشجوی جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هفته قبل به زیارت آستان مقدس حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) مشرف شدند.

پورکمالی رئیس دانشگاه که در مراسم استقبال از دانشجویان شرکت کننده در این اردو حضور یافته بود، با اشاره به جایگاه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و وجه تمایز آن با دیگر دانشگاه ها، عنوان کرد: در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بخش عظیمی از برنامه ها و فعالیت ها، با زیربنای فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی می شود. دانشجو معلمان این دانشگاه می بایست سفیران فرهنگی و اجتماعی باشند.

وی همچنین بر ارتباط وثیق دانشجو معلمان این دانشگاه با معاونت فرهنگی و اجتماعی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید داشت و گفت: در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به دلیل ارتباط دوستانه و صمیمی دانشجویان با همکاران ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی و سایر عوامل اجرایی، انجام فعالیت فرهنگی، هنری و اجتماعی، با عشق و خلوص معلمی و به صورت جهادی پیگیری می شود که جای تقدیر و خداقوت دارد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی، این اردو را به منظور ارتقای کیفی امور تربیتی فرهنگی و اجتماعی با نام « رئوف کوثر » با برنامه ریزی جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در دو مرحله ی برادران و خواهران برگزار کرد.