نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه با مسئولین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه با مسئولین و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد.

در ابتدای این نشست آقای دکتر مهدی نژاد سرپرست دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین، توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و برنامه های دانشگاه ارائه دادند. ایشان با اشاره به ریل گذاری مجوز فعالیت ها بر اساس ماموریت دانشگاه، کلیه  فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه را در راستای امر بزرگ تعلیم و تربیت برشمردند. وی با تاکید بر امر پژوهش در همه ارکان، پژوهشی را قابل اعتنا مطرح کردند که در راستای ماموریت دانشگاه باشد.  دکتر مهدی نژاد از همکاری بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه آموزش با دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اشاره نمود که در تاریخ فعالیت های دانشگاه بی سابقه بوده است. وی از ایجاد کارگروه های تخصصی ۱۰گانه در تعیین صلاحیت دانشجو معلمان خبر داد و دوره های بازآموزی و ضمن خدمت را برای هنرآموزان هنرستان ها بسیار مهم ارزیابی نمود. فعال کردن کارگاه های صلاحیت معلمی در دانشکده ها و ارائه گزارش های ماهیانه از این کارگاه ها و همچنین اختصاص بودجه سه ماهه معادل کل بودجه سال پیش معاونت فرهنگی و اجتماعی به امور فرهنگی از دیگر محورهای صحبت های سرپرست دانشگاه بود.

گفتنی است معاونت های مختلف دانشگاه نیز به ارائه دستاورد ها، فعالیت ها و برنامه های خود پرداختند. در پایان این نشست نیز بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه بعمل آمد.