نشست مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با جمعی از دانشجویان دانشگاه

در حاشیه برگزاری سمینار چشم انداز ورزش و جوانان استان تهران در افق ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه و جمعی از دانشجویان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر صلواتی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد مسئولیت اجتماعی دانشگاه و همچنین ظرفیت انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی سخنانی ایراد نمودند. سپس تمامی دانشجویان حاضر در جمع نظرات و پیشنهادهای خود را در حوزه تخصصی و اینکه می توانند به طور داوطلبانه در کنار اداره کل ورزش و جوانان باشند ارائه نمودند. در ادامه  دبیر انجمن علمی علوم ورزشی خانم جزایی دانشجوی دکتری فیزیولوژی ورزشی پیرامون تشکیل کارگروه دانشجویی در ادارات ورزش و جوانان و ایجاد ارتباط بین انجمن های علمی و سازمان های دولتی و آقای آرمین امیریان دبیر اتحادیه دانشجویی علوم ورزشی کشور از ظرفیت ویژه اتحادیه علوم ورزشی و توانمندی اتحادیه در همکاری با ادارات ورزش و جوانان صحبت کردند.
در انتهای جلسه دکتر جوادی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران پس از استماع مطالبات دانشجویان، ضمن استقبال از پیشنهادهای مطروحه، اشاره داشتند دبیر خانه دائمی چشم انداز برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مستقر می گردد همچنین کمیته دانشجویی هیئت های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل گردد و از ظرفیت و توانمندی دانشجویان استفاده گردد.