نشست مدیر اداره کنسولی سازمان امور دانشجویان، با دفتر همکاری‌های علمی و امور بین‌الملل و اعضای هیات رئیسه دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و به نقل از دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه، به منظور ارزیابی از عملکرد، توانمندی‌ها و میزان بهره‌وری  جذب دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نشستی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ با حضور جناب آقای دکتر فرید رحیمی نداف، مدیر امور کنسولی دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان، با رئیس دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل برگزار شد. در این نشست در خصوص  وضعیت دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه و راه کارهایی که میتوان به سمت جذب حداکثری دانشجوی غیر ایرانی دست یافت بحث و تبادل نظر شد. 

سپس این نشست، در دفتر جلسات ریاست دانشگاه و با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه ادامه یافت که در این دیدار دکتر مهدی نژاد ضمن عرض خیر مقدم به بیان رسالت و ماموریت دانشگاه و اهمیت جذب دانشجوی غیر ایرانی با نظر مثبت وزارتین تاکید داشتند. در ادامه دکتر رحیمی ضمن ضرورت و اهمیت جذب دانشجویان غیر ایرانی برای دانشگاه ها به بیان مسائل و نکاتی که در جذب این دسته از دانشجویان باید مورد توجه قرار گیرد اشاره نمودند.

در ادامه این نشست نیز از دانشجویان ممتاز بین الملل در دو بخش آقایان و بانوان تقدیر به عمل آمد. سرکار خانم فاطمه سادات موسوی و جناب آقای محسن حیدری به عنوان دانشجویان ممتاز آموزشی معرفی شدند و در حضور دکتر رحیمی و اعضای هیات رئیسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان جلسه به رسم یادبود تندیس دانشگاه شهید رجایی از طرف دکتر مهدی نژاد به دکتر رحیمی نداف اهدا گردید.