نخستین جلسه هماهنگی دومین همایش ملی تربیت با همکاری معاونت پژوهش و فناوری و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، نخستین جلسه هماهنگی اولیه دومین همایش ملی تربیت با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جناب آقای سعید دهنوی، همکاران معاونت پژوهش و فناوری و تعدادی از اعضای دبیرخانه در روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در سالن معاونت پژوهش و فناوری برگزار گردید. در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر زنگنه، مدیر پزوهش و فناوری ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گزارشی از مراحل، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوره قبل این همایش ارائه نمودند. در ادامه اعضا جلسه در ارتباط با نحوه برگزاری هر چه مطلوب تر این همایش با توجه به ماموریت دانشگاه نقطه نظرات مختلفی بیان داشتند.

در انتها در این جلسه مقرر شد این همایش بعد از هماهنگی های لازم مبنی بر مشخص شدن اهداف و محورها با توجه به نیاز آموزش و پرورش در اواخر نیمه اول سال ۱۴۰۲ با همکاری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی برگزار گردد. ضمنا با اعضای دبیرخانه شاخص های مربوط به میزبانی همایش، تاریخ دقیق همایش، نوع همایش و هزینه های احتمالی مورد بحث قرار گرفت.

 

معاونت پژوهش و فناوری

۰۱۱۲۰۱۰۱