«معلمی»، مسؤولیتی فراتر از «شغل» / چگونه می توان معلم موفقی شد؟

به گزارش روابط عمومی دانشکده کامپیوتر، «انجمن علمی دانشکده کامپیوتر»، ظهر امروز، سه شنبه، سوم خرداد ۱۴۰۱ به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های دانشکده و انجمن، وبیناری با عنوان: «چگونه می توان معلم موفقی شد؟» با حضور اعضای هیأت رئیسه، کارشناسان آموزش دانشکده کامپیوتر و دانشجویان و علاقه مندان به حرفه معلمی، برگزارکرد.

بر اساس این گزارش، مجید عابدین و حمیده یزدانی که از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دوره کارشناسی ارشد و هر دو از هنرآموزان هنرستان های آموزش و پرورش بودند به بحث و بررسی پیرامون مسایل مربوط به حرفه معلمی پرداخته و ویژگی های معلم موفق را برشمردند.

شایان ذکر است این وبینار به دو صورت مجازی و حضوری برگزار شد و دانشجویان با طرح پرسش های خود پیرامون مسایل و مشکلات حرفه معلمی، نحوه رتبه بندی معلمان و شرایط ادامه تحصیل و ارتقای مسیر شغلی خود، حضور فعالی در وبینار داشتند.

گفتنی است مدرسان این دوره، ضمن تشریح مؤلفه های مؤثر در رتبه بندی معلمان و نقد و بررسی آیین نامه اجرایی رتبه بندی، با مشارکت حاضران به راهکارهای حصول شرایط مندرج در این آیین نامه پرداخنتد.

رضا ابراهیم پور، رئیس دانشکده کامپیوتر که به همراه علیرضا بساق زاده، معاون دانشجویی دانشکده، بصورت حضوری در این نشست، شرکت داشت، از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات دانشجویان قرار گرفت و در پایان توصیه هایی برای تحقق اهداف دانشکده و موفقیت هرچه بیشتر دانشجو معلمان ارائه و با اهدای لوح سپاس، از مدرسان دوره تقدیر و تشکر کردند.