معاونت فرهنگی و اجتماعی خبر داد

اعتراض دانشجویان در محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

.

.

دانشجویان دانشگاه شهید رجائی در تجمعی جنب نماز‌خانه‌ی دانشگاه  با قرائت بیانیه‌ای اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و حمایت خود از این نهاد انقلابی را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دولت آمریکا در اقدامی وقیحانه و ماجراجویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

دولتی که اعمال خشونت‌آمیز و دهشتناکش در جای‌جای عالم از نیکاراگوئه و مکزیک تا کامبوج و ویتنام و غرب آسیا بی‌سابقه است، پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی، نجات مستضعفین از یوغ استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی به محرومین کرده‌اند، تروریست می‌خواند. این از تناقض‌های عجیب زمانه ماست که ناقضان حقوق بشر و دولت‌های تروریست و سلطه‌گر، خود مدعی حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی شده‌اند.

این اقدام شنیع هیئت حاکمه آمریکا را محکوم می‌کنیم و عهد می‌بندیم که در حد توان پاسدار انقلاب اسلامی و مدافع خدمتگزاران انقلاب و قدردانِ فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پاسدارانِ جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم. در این راستا من‌باب اتمام‌حجت موارد زیر را اعلام می‌کنیم:

۱) خطاب به یانکی‌های تروریست و هم‌چنین احمقِ درجه‌یک ترامپ، این‌گونه اقدامات از ضعف و استیصال شماست! شما ارزش این را ندارید که حتی مخاطب دانشجویان باشید؛اما برای دانستن همگان می‌گوییم:

جنبش دانشجویی ۴۰ سال پیش یانکی ها را از این مملکت بیرون کرد و آمریکا هنوز هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نخواهد کرد.

۲) خطاب به رژیم کودک کش صهیونیستی که گفته‌شده اقدام اخیر آمریکا در جهت حمایت از اسرائیل بوده است می‌گوییم: ما روز و شب خود را با کینه‌ی دشمنان اسلام می‌گذرانیم و بدانید روز قتال با شما نزدیک است و هیچ‌گونه امنیتی با این‌گونه اقدامات نخواهید داشت.

۳) خطاب به مسئولین عزیز کشورمان عرض می‌کنیم: ترامپ اگرچه احمق درجه‌یک و دیوانه نماست، اما بدانید رژیمِ متبوع او از خانه عنکبوت سست‌تر است. بدانید اگر تقی زاده‌های داخلی قبلاً فضای رسانه‌ای را برای این تهاجم آشکار آماده نکرده بودند، یانکی هیچ‌وقت جرأت چنین اقداماتی را نداشتند. بر شماست که در مقابل دشمنان کشور کوتاه نیایید و امید آنان را از نتیجه‌ی چنین اقداماتی ناامید کنید. قطعاً بدانید تصویب معاهداتی هم چون پالرمو و cft وادادگی در مقابل آنان است. ما دانشجویان به‌تمامی مسئولین امر اخطار می‌کنیم که زیر بار چنین معاهداتی نروند.

۴) به‌عنوان مطالبه‌ی آخر خطاب به‌تمامی نیروهای مسلح و مسئولین امنیتی، علی‌الخصوص شورای عالی امنیت ملی می‌گوییم: باید در مقابل این‌گونه اقدامات، اقدامات متقابل در پیش گرفت. باید پاسخ درخور به این بی‌شرمی‌ها داد.بدانید مردم عزیز کشورمان و علی‌الخصوص دانشجویان از تمامی خدمتگزاران این کشور در جهت تأمین امنیت و اقتدار کشور حمایت می‌کنند و تا همیشه پشتیبان و حامی آنان خواهند بود.

.

.

825fb5b3-0746-4a96-9de5-ae0f7b77f14ba50849cb-cfaa-4c4f-b979-abfcaa72cb92