معاونت دانشجویی بخشی از فعالیت های انجام شده در سرای دانشجویی هروی را منتشر کرد:

بخشی از زندگی خوابگاهی در روز ۲۱ اردیبهشت در سرای دانشجویی دخترانه هروی

روز شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه روز پرکاری برای سرای دانشجویی دخترانه هروی بود. خانم شعرباقی سرپرست سرای دانشجویی با اعلام این خبر توضیح داد که در ابتدا نماز جماعت صبح توسط حاج آقای روشنایی اقامه گردید. از ۷:۳۰ سرویس های دانشجویی در برابر سرا توقف کردند تا دانشجویان را به دانشگاه برسانند. در طول روز به امور تأسیساتی و تجهیزاتی سرا رسیدگی گردید و برخی از شیرهای آب تعویض گردید و برخی از کولرهای سرا راه اندازی گردید. لازم به ذکر است که علاوه بر حضور نیروهای دفتر دفنی دانشگاه آقای فریمانه مسئول انتظامات سرا نیز کمک کردند.

ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ جزء خوانی قرآن کریم انجام گرفت. نماز مغرب و عشاء توسط حاج اقای سیاری اقامه گردید و پس از پایان نماز دعای ماه مبارک رمضان قرائت گردید. هم چنین مسابقات کوتاه کتاب خوانی انجام گرفت.

همانند روزهای گذشته سفره افطاری در نمازخانه سرا پهن گردید و از دانشجویان با افطاری ساده پذیرایی گردید.

در بخش فعالیت های فضای مجازی نیز باید به برگزاری چله خوانی زیارت عاشورا در کانال تلگرامی هیأت دانشجویی اشاره نمود که هر روز انجام می گیرد.

مبلغ مذهبی خانم در روزهای زوج در سرای دانشجویی حضور می یابد. در این روز علاوه بر حضور با برخی از دانشجویان دیدار نمود و گفت و گویی داشت. خانم شعرباقی در انتها از زحمات خانم حاج محمدی بابت تهیه عکس ها از فضای سرا تشکر کردند.

photo_2019-05-12_13-13-12 photo_2019-05-12_13-14-10 photo_2019-05-12_13-14-14 photo_2019-05-12_13-14-18