معاونت اداری و مالی خبر داد

سامانه خرید خدمات اینترنتی دانشگاه به منظور شفاف سازی و تسهیل در فرآیند پرداختی دانشجویان ، اساتید ، کارمندان و افراد خارج از مجموعه دانشگاه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی گردید.

با این سامانه امکان پرداخت هزینه خدمات دانشگاهی مانند هزینه خوابگاه، درمانگاه ، مجموعه ورزشی، همایش ها و کنفرانس ها، شهریه آموزشی و سایر خدمات عمومی اعم از کتابخانه، پایان نامه، اجاره بها ، طرح های پژوهشی، شرکت در مسابقات و … فراهم گردیده است.

سامانه پیش روی در میان سامانه های پرداخت الکترونیک مجموعه های دانشگاهی، سامانه ای منحصر به فرد بوده که برای نخستین بار در دانشگاه شهید رجایی راه اندازی گردیده است. ویژگی این سامانه الکترونیکی در تولید  شناسه ۳۰رقمی  پرداخت متناسب با خدمات، شخص پرداخت کننده و مبلغ مورد نظر می باشد. با تولید این شناسه پرداخت به راحتی می توان از جزئیات پرداخت صورت گرفته توسط هر فرد حقیقی و حقوقی اطلاع یافت.

این سامانه از رویکرد فناوری اطلاعات با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز در صنعت نرم افزار ، طراحی و پیاده سازی گردیده است. به عنوان نمونه خدمات ارائه شده با تکیه بر معماری microservice ها و با استفاده از ابزارهای روز container orchestration مانند Kubernetes مدیریت گردیده است.

برای استفاده از این خدمت کافی است از طریق وب سایت دانشگاه وارد سامانه شده و با درج اطلاعات پرداخت کننده به درگاه سداد متصل گشته و مبلغ خدمات مورد نظر را پرداخت نمایید.

آدرس مورد نظر به شرح زیر است:

epay.sru.ac.ir