معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد

مراسم گردهمایی سالانه اساتید دانشگاه در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وبه نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مراسم گردهمایی سالانه اساتید دانشگاه در سال تحصیلی جدید با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر خاکی صدیق، در روز دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ در سالن شهید طهرانی مقدم دانشگاه شهید رجائی برگزار شد.

دكتر عظمتی رئیس دانشگاه در ابتدای این مراسم با استناد به آمار و ارقام و عملكرد حوزه هاي مختلف از جمله پرو‍ژه هايي كه به دانشگاه  واگذار شده، اذعان داشت دانشگاه شهید رجائی در حل مسائل جامعه، شخصيت دانشگاهي خود در كشور را به اثبات رسانيده است. وی اظهار کرد دانشگاه شهید رجائی امروز جزو دانشگاه هاي معتبر و قابل اعتماد كشور مي باشد و اين اعتبار منتج از ۴۰ سال خدمت پرسنل خدوم، اساتید و مديران اين دانشگاه بوده است.
همچنین رئیس دانشگاه شهید رجائی در بخش دیگری از سخنرانی خود از آقای دكتر خاكي صديق درخواست كرد ضمن كمك در توسعه كمي و كيفي دانشگاه، از ظرفيت هاي اين دانشگاه در حوزه آموزش عالي مخصوصاً اساتيد اين دانشگاه استفاده شود.

در ادامه جلسه نيز آقای دكتر خاکی صديق، معاون آموزشي وزير علوم، از لزوم پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش سخن گفت و اذعان داشت با توجه به اينكه وزارت علوم تا كنون در عرصه پژوهش و اخلاق پژوهشي اقداماتي را انجام داده، اکنون زمان پرداختن به امر اخلاق در حوزه آموزش نيز فرا رسیده است.

وی بیان کرد دانشگاه شهید رجائی را از سال هاي دور مي شناسم و اين دانشگاه جزو دانشگاه هاي ساختار يافته و با پتانسيل بالاست. اين دانشگاه با ظرفيت نيروي انساني توانمند و امكاناتي كه داراست توان ورود به عرصه بين المللي مخصوصاً در راستاي ماموريت هاي خود را دارا مي باشد.

در این مراسم که با پخش کلیپ گزارش عملکرد و اجرای زنده موسیقی همراه بود، در انتها از جناب آقایان دکتر جواد بهشتیان و دکتر مهدی نیک عمل به پاس موفقیت های چشمگیر در حوزه سرآمدان علمی کشور تقدیر شد.

6a5a8086