مصوبات مهم پانزدهمین نشست هیات رئیسه دانشگاه در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پانزدهمین نشست هیات رئیسه دانشگاه با حضور آقای دکتر مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه و سایر اعضای هیات رئیسه در روز دوشنبه ۱۰ مردادماه با تلاوت آیاتی از کلام وحی در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل شد. در این نشست مهم، پس از گزارش معاونان دانشگاه در خصوص وضع موجود در هر یک از حوزه ها و نیز چالش های جاری، به بررسی دستورجلسه و مصوبات مربوطه پرداخته شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست، آقای دکتر مهدی نژاد بر تلاش مضاعف همه حوزه های مختلف دانشگاه تاکید نمودند و از اعضای هیات رئیسه خواستند بیش از پیش به پیگیری امور و خلاقیت ورزی در حوزه های مربوطه همت گمارند. همچنین حجت الاسلام حاج آقای فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تسلیت ایام محرم، انتصاب شایسته و بجای آقای دکتر مهدی نژاد را تبریک گفته و برای ایشان توفیق خدمت در راستای اهداف عالیه نظام را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

همچنین در این نشست به بررسی مصوبات مورد نیاز حوزه های مختلف دانشگاه پرداخته شد که از جمله مهم ترین مصوبات این نشست می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. موافقت و تخصیص بودجه برای راه اندازی کاروان اربعین حسینی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه.
  2. موافقت و تخصیص بودجه برای شرکت در المپیاد ورزشی همگانی دانشجویی با محوریت معاونت دانشجویی.
  3. تصویب کلیات تقویم آموزشی دانشگاه برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱٫
  4. موافقت با برگزاری رویداد یک روزه نقش کارورزی در تثبیت شایستگی ها و مهارت های معلمی در تاریخ بیست و سوم مردادماه توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی.
  5. موافقت با درخواست دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برای گذراندن دوره فرصت مطالعاتی در صنعت و جامعه به صورت پاره وقت به مدت ۶ ماه.