برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق وجدید حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات و عملکرد ارزنده و بی‌شائبه آقای حامد ولیخانی مدیر سابق امور دانشجویی و آقای قباد میرزاوند رئیس اداره رفاه دانشجویی و پیشکسوتان حوزه معاونت دانشجویی که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، همچنین معارفه آقای دکتر عباس شیری مدیر جدید امور دانشجویی در روز چهارشنبه مورخه ۴/۱۲/۱۴۰۰ با حضور رئیس محترم دانشگاه، مسئول محترم نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، معاونین محترم و جمعی از پرسنل دانشگاه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در سالن شهید باهنر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار گردید، مسئول محترم نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای فضلعلی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم، پایه هر مسئولیت و مدیریتی را روحیه جهادی و انقلابی دانسته و توصیه نمودند افرادی که مسئولیتی را متقبل می‌شوند مانند بزرگمردان دفاع مقدس بیش از پیش جهادی و انقلابی‌وار در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشته و به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند. ایشان از آقایان ولیخانی و میرزاوند به پاس زحمات سازنده و تاثیر گذارشان تقدیر نمودند. در ادامه مراسم آقای دکتر عظمتی رئیس محترم دانشگاه، حوزه معاونت دانشجویی را رکنی مهم توصیف کردند و بیان داشتند این حوزه نقش سازنده‌ای در تحقق اهداف والای دانشگاه داشته و آنچه امروز در دانشگاه شاهد آن هستیم بدون شک بخش عظیمی از آن مرهون تلاش‌ها، پیگیری و عملکرد مدیریت حوزه معاونت دانشجویی و پرسنل این حوزه می‌باشد. ایشان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و تاثیر گذار مدیران سابق حوزه امور دانشجویی برای مدیر جدید این حوزه آرزوی موفقیت در راستای پیشرفت برنامه‌ها و اهداف دانشگاه نمودند .

در ادامه مراسم، دکتر میرمحمدی معاون محترم دانشجویی ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند آقایان ولیخانی و میرزاوند نیز بیان فرمودند که عملکرد هر فردی آینه تمام نمای او در برابر مردم و خداوند است. ایشان تصریح نمودند چنانچه به واژه خدمتگزاری ایمان داشته و پایبند باشیم و با تمام قوا خالصانه عمل کنیم، به یقین باقیات الصالحاتی خواهد شد و امید است در هر مسئولیتی که مفتخر به خدمت می‌شویم به گونه ای عمل کنیم که در زمان رهایی از مسئولیت، جامعه و خداوند متعال از عملکرد ما راضی باشند و آنچنان که احساس کنیم دین خود را به تعهدات و وظایف واگذار شده کامل ادا کرده باشیم .

در بخشی دیگر از مراسم آقای ولیخانی مدیر سابق حوزه، ضمن تقدیر از همکاران محترم عنوان کردند رضایت‌مندی و دستاوردهایی که امروز شاهد آن هستیم بی‌شک بدون همکاری شما عزیزان و سایر همکاران دانشگاه تحقق پیدا نمی‌کرد. ایشان  دلنوشته خود را نیز تقدیم حضار نمودند.

آقای مهندس میرزاوند هم در سخنانی کوتاه از ابراز لطف و همدلی‌های صادقانه  همکاران محترم در همه سالهای خدمت مراتب تشکر خود را ابراز داشتند.

در ادامه مراسم حضار محترم نیز مراتب تقدیر و تشکر را به جا آورده و در پایان مراسم با حضور رئیس و جمعی از مسئولین و کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی از زحمات خالصانه دو بزرگوار که به مقام شامخ پیشکسوتی نائل شدند با اهدای لوح و هدایا به رسم یادبود و اهدای لوح و حکم مسئولیت آقای دکتر شیری مراسم خاتمه یافت .