مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه با حضور آقای دکتر عباسیان، رئیس دفتر برنامه علوم و فناوری های شناختی وزارت دفاع و مقامات عالی رتبه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد. در این مراسم دکتر قربانی معاون پژوهش و فناوری ضمن تبریک به پژوهشگران دانشگاه که نقش مهمی در رتبه بندی و جایگاه دانشگاه در کشور، منطقه و جهان دارند به تشریح الویت های معاونت در سال آینده پرداخت. وی اشاره کرد، شعار سال قبل کار آفرینی، تاسیس مرکز رشد و نوآوری بود که بحمدالله دستاوردهای خوبی در این زمینه داشتیم.

وی رویکرد این معاونت در سال آتی را هوش مصنوعی و علوم شناختی بیان نموده و تصریح کردند تمرکز با تمام قوا در جهت حصول این مهم در الویت خواهد بود. برگزاری کارگاه های های پژوهشی در هر هفته، افتتاح آزمایشگاه شناختی و تاسیس پژوهشکده هوش مصنوعی و علوم شناختی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این راستاست.

ایشان در ادامه افزودند برنامه ریزی این معاونت در سال آینده به صورتی است که از فعالیت های بین المللی در راستای مرجعیت علمی و دیپلماسی علمی حمایت بیشتری خواهد شد. همچنین دکتر قربانی خاطر نشان کرد مراسم هفته پژوهش از یک روز خاص به یک هفته در دانشگاه گسترش پیدا کرده است و در هفته آینده نیز در دانشکده های مختلف شاهد برگزاری پر شور مراسم هفته پژوهش خواهیم بود.

تقدیرشدگان هفته پژوهش، سال ۱۴۰۲

معاونت پژوهش و فناوری

کدخبر ۰۲۰۹۲۸۰۱