مراسم تجلیل از جهادگران عرصه تعلیم و تربیت؛ گروه تدریس جهادی «وتر»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از خبرگزاری پانا، مراسم تجلیل از جهادگران عرصه تعلیم و تربیت؛ گروه تدریس جهادی «وتر» با حضور رئیس سازمان‌ مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در سالن شهید باهنر برگزار گردید.
رئیس سازمان‌ مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تجارب فعالیت‌های جهادی را باید به کلاس‌های درس برد گفت دانشجومعلمان جهادی عاملی بزرگ برای تربیت نسل بعدی خواهند بود.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه تعلیم و تربیت و گروه تدریس جهادی «وتر» گفت: اگر از نگاه مثبت به موضوع جهادگران در آموزش نگاه کنیم، همه کارها و مسیرهایی که طی می‌کنیم رو به رشد و آبادانی کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه هر آنچه داریم از تشکیلات دانشجویی است، خاطرنشان کرد: وقتی معلمی که در دانشگاهی مانند دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پرورش می‌یابد و برای تربیت نسل آینده که مهم‌ترین سرمایه کشور است مشغول طراحی و مهندسی از طریق فعالیت‌های جهادی است، یعنی مسیر خوبی وجود دارد که به نحو احسن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان‌ مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تجارب فعالیت‌های جهادی را باید به کلاس‌های درس برد و دانشجومعلمان جهادی عاملی بزرگ برای تربیت نسل بعدی خواهند بود.
وی تصریح کرد: همچنین در مسیری که وجود دارد باید بسترسازی و آماده‌سازی برای فعالیت نیروهای انسانی فراهم شود. شما در مکتب امام خمینی(ره) و شهدا و شهید قاسم سلیمانی رشد می‌کنید. بنابراین از الان خود را برای مسئولیت‌های سخت‌تر و سنگین‌تر و مدیریت‌های کلان آماده کنید و تمرین کنید تا به همه امور آموزش و پرورش مسلط شوید.
در ادامه جمال‌الدین مهدی‌نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به فرمایش رهبر معظم‌ انقلاب که فرمودند دانشگاه شهید رجایی، یک دانشگاه راهبردی است، اظهار کرد: علت فرمایش ایشان این بود که امثال شهید طهرانی‌مقدم که یک جهادگر واقعی بودند را دیدند که چظور با دستان خالی و بی‌ادعا مشغول فعالیتند. افرادی همانند این شهید بزرگوار شعارشان این بود که تنها انسان‌های ضعیف به اندازه امکاناتشان تلاش می‌کنند.
وی خطاب به دانشجویان ‌گروه تدریس جهادی وتر تاکید کرد: یکی از مصادیق تعلیم و تربیت و کار معلمی همین کاری بود که شما بدون حضور استاد و در محیط‌های محروم، شناسایی کردید و انجام دادید.
مهدی‌نژاد در پایان افزود: امیدوارم همیشه خالصانه در این مسیر گام بردارید و مشغول انجام فعالیت‌های مثمر ثمر باشید.