مدیر حوزه ریاست خبر داد

دکتر الهیار در نشست هیات رئیسه دانشگاه: جایگاه دانشگاه شهید رجائی چه در داخل و چه در عرصه بین الملل منحصر به فرد است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر الهیار ترکمن معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش در نشست هیات رئیسه دانشگاه شهید رجائی حضور یافت و به ارائه دیدگاه ها و تبادل نظر در محورهای مختلف پرداخت.

بر اساس این گزارش، در ابتدای نشست آقای دکتر حمید رضا عظمتی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارشی از فعالیت های دانشگاه خصوصاً در چهار سال گذشته ارائه و افتخارات دانشگاه را در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و … برشمرد. وی با اشاره به نظم بسیار خوبی که در معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش به وجود آمده است، از حمایت های این معاونت از دانشگاه ابراز تشکر کرد.

همچنین در این نشست آقای دکتر  الهیار ضمن تشکر از برگزاری این نشست و دعوت ایشان به نشست هیات رئیسه دانشگاه، تلاش های مجموعه مدیران دانشگاه را در شرایط سخت کنونی قابل تقدیر دانست.

ایشان با بیان اینکه جایگاه دانشگاه شهید رجائی در عرصه داخل و خارج از کشور و در حوزه های بین المللی منحصر به فرد است، گفت: انتظار می رود در رقابت های بین المللی نیز با توجه به اینکه دانشگاه شهید رجائی فوکال پوینت یونیوک در ایران است، باید بیش از پیش گام بردارد.

دکتر الهیار برنامه ریزی آموزش های فنی و حرفه ای را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خیلی خوب است که دانشگاه شهید رجائی با این همه افتخارات، در حوزه برنامه ریزی آموزشهای فنی  و حرفه ای نیز محوریت خود را حفظ کند و از آمادگی کامل معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت برای اجرایی سازی برنامه های دانشگاه شهید رجائی خبر داد. همچنین آقای سامی فر مشاور معاونت نیز اخذ پروژه های مختلف در جهت درآمدزایی، ارائه خدمات فنی و حرفه ای، ارائه خدمات علمی، ارتباط بیشتر با شرکت های دانش بنیان و تلاش در راستای برگزاری رویدادهای مهمی مانند المپیادهای علمی دانش آموزی را از جمله مواردی دانست که دانشگاه شهید رجائی می تواند نقشی پررنگ تر از پیش داشته باشد.

شایان ذکر است در انتهای این نشست، مرکز داده (دیتا سنتر) دانشگاه با حضور آقای دکتر الهیار، اعضای هیات رئیسه و برخی از مسئولان و پرسنل دانشگاه به طور رسمی افتتاح شد.

photo_2019-02-25_01-36-57