قابل توجه داوطلبان شركت در ارزيابي تخصصي و مصاحبه جهت ادامه تحصيل در مقطع دكتري رشته مهندسي عمران- سازه در سال تحصيلي ۹۷-۱۳۹۶

 

قابل توجه داوطلبان شركت در ارزيابي تخصصي و مصاحبه جهت ادامه تحصيل

در مقطع دكتري رشته مهندسي عمران- سازه در سال تحصيلي ۹۷-۱۳۹۶

 

پيرو اطلاعيه صادر شده توسط مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي، به اطلاع كليه متقاضيان محترم تحصيل در مقطع دكتري مهندسي عمران-سازه مي‌رساند، جهت برنامه‌ريزي و اعلام جدول زماني ارزيابي تخصصي و جلسه مصاحبه، لازم است داوطلبان محترم حداكثر تا تاريخ پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ نسبت به ارسال تصوير مدارك اوليه مورد نياز دانشگاه شامل فرم شماره يك (مشخصات فردي، آموزشي و پژوهشي) و فيش هزينه ثبت‌نام از طريق پست الكترونيك دانشكده مهندسي عمران به آدرس  ( F.Civil @ srttu.edu ) اقدام نمايند.

بديهي است پس از ارسال مدارك و بررسي آن توسط دانشكده، جدول زمانبندي جلسه ارزيابي تخصصي و مصاحبه تا پايان وقت اداري شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه ۹۶ از طريق پايگاه اينترنتي دانشگاه اعلام و به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسيد. زمان مصاحبه روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ خردادماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

شايان ذكر است ارسال الكترونيكي اين مدارك به منزله پيش ثبت نام شركت در مصاحبه خواهد بود و عدم ارسال آن در تاريخ مقرر به منزله انصراف داوطلب از شركت در جلسه مصاحبه و تحصيل در مقطع دكتراي اين دانشگاه تلقي خواهد شد.

تحصيلات تكميلي   دانشكده مهندسي عمران