فراخوان ششمین جشنواره هنرهای شهری تهران بهارستان ۱۴۰۰

سازمان زیباسازی شهر تهران در ششمين سالانه هنرهاي شهري تهران «بهارستان ۱۴۰۰» به منظور بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي هنري شهر، بنا دارد با دعوت از هنرمندان در حوزه هنرهاي شهری در آستانه سده جديد، زمينه يك رويداد درخور شهري را فراهم سازد.

تمهید و فراهم آوردن زمینه‌ی خلق و ایجاد طرح‌ها و تجربه‌های نو در سیما و منظر شهر، امکان و قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، ترویج فرهنگ، آداب و آیین‌های ایرانی و اسلامی در پیشواز از بهار، از اهداف اساسی برگزاری این جشنواره است.

از تمامی هنرمندان رشته های هنری دعوت می شود با ارایه ایده ها و طرح های خلاقانه و پیشنهادی خود در ۳ بخش (۱- ديوارنگاري، ۲- تخم مرغ‌هاي نوروزي -هنر چیدمان  ۳- هنرهاي محيطي- آذين‌بندي خلاق و نوگرا) در این رویداد هنری مشارکت نمایند.

 

مهلت ثبت نام و تحویل آثار (صرفاً ارسال از طریق ایمیل)

  • اتمام زمان ثبت نام و ارسال آثار: ۲۵بهمن ماه
  • اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله نخست: از ۲۸بهمن ماه
  • برگزاری جلسات ویرایش و جانمایی طرح‌ها: از ۲۹ بهمن ماه
  • با توجه به محدودیت زمان برای آغاز به کار هنرمندان و آماده سازی آثار، مهلت ارسال آثار و تاریخ برگزاری جلسات جانمایی ، قابل تمدید نبوده و هنرمندانی که در زمان‌های تعیین شده اقدام به بازدید میدانی از موقعیت‌های شهری معرفی شده و جانمایی نهایی طرح‌های خود ننمایند از فهرست آثار و هنرمندان پذیرفته شده در این فراخوان حذف خواهند شد.

 

 

روش ثبت‌نام و تحویل آثار

به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دبیرخانه از تحویل آثار بصورت حضوری کاملا اجتناب می‌کند. لذا هنرمندان تمام موارد لازم برای ثبت نام را از طریق ایمیل اختصاص هر بخش به شرح ذیل ارسال نمایند. همچنین تمامی فرم‌های ارائه‌ی آثار در هر بخش در سایت سازمان زیباسازی به نشانی www.zibasazi.tehran.ir  قابل دانلود است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر این قسمت را کلیک کنید.